شاخ – بوق جنایت زندگی اعتراف انگیزه پرونده

شاخ – بوق: جنایت زندگی اعتراف انگیزه پرونده خبر حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/ تاکید دی‌میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه ، لاوروف

    وزیر خارجه روسیه در دیدار با فرستاده شرکت ملل به سوریه اعلام کرد، غرب باید اجرای سناریوهای خود در سوریه را که علیه منافع مردم این کشور هست، متوقف کند. وی افزود،

    حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/ تاکید دی‌میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه ، لاوروف

    لاوروف: حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/تاکید دی میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه

    عبارات مهم : روسیه

    وزیر خارجه روسیه در دیدار با فرستاده شرکت ملل به سوریه اعلام کرد، غرب باید اجرای سناریوهای خود در سوریه را که علیه منافع مردم این کشور هست، متوقف کند. وی افزود، حمله متجاوزانه آمریکا و متحدانش علیه سوریه روند مذاکرات ژنو را هم متضرر کرده و تحت تاثیر قرار داده هست.

    به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: حمله سه گانه علیه سوریه به مذاکرات ژنو آسیب رساند و ماموریت استفان دی میستورا، فرستاده شرکت ملل به سوریه را سخت کرد.

    لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی بعد از انجام مذاکرات با دی میستورا در مسکو گفت: آمریکا و متحدانش تنها ۱۴ آوریل پایگاه های سوریه را بمباران نکردند بلکه آنها روند مذاکرات ژنو را هم نشانه گرفتند و این اقدام متجاوزانه موجب دشواری در بسیاری از موارد از جمله ماموریت دی میستورا در سوریه شد.

    حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/ تاکید دی‌میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه ، لاوروف

    لاوروف در دیدار با دی میستورا از کشورهای غربی خواسته بود به قوانین بین المللی پایبند بوده و نسبت به اجرای سناریوهای ژئوپلتیک خود علیه منافع ملت سوریه اقدام نکنند.

    وی تصریح کرد: با وجودی که شرایط امروز جهت شروع گفت وگو در جهت حل بحران سوریه براساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت مانند چند ماه پیش امیدوار کننده نیست ولی ما نباید در برابر اوضاع کنونی تسلیم شویم. روسیه به منظور اجرای قطعنامه ها و توافقنامه هایی که در شورای امنیت و کنفرانس سوچی و آستانه صورت گرفته تمام تلاش خود را به کار خواهد بست و مانع از توقف آنها خواهد شد.

    وزیر خارجه روسیه در دیدار با فرستاده شرکت ملل به سوریه اعلام کرد، غرب باید اجرای سناریوهای خود در سوریه را که علیه منافع مردم این کشور هست، متوقف کند. وی افزود،

    لاوروف تاکید کرد: روسیه تلاش خواهد کرد تا همه شریکان غربی این کشور به این خط مشی پایبند باشند.

    لاوروف: مسکو خواهان شروع کار کمیته قانون اساسی سوریه در آینده ای نزدیک است.

    وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: ما به پافشاری جهت شروع کار کمیته قانون اساسی در ژنو با همکاری دی میستورا و با هماهنگی با کشورهای تضمین کننده آتش بس در سوریه در نزدیک ترین وقت ممکن ادامه می دهیم.

    حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/ تاکید دی‌میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه ، لاوروف

    پیشتر فرستاده شرکت ملل به سوریه اعلام کرده بود طی روزهای آتی راجع به تشکیل کمیته اصلاح قانون اساسی سوریه طرح ابتکار عملی را اجرایی خواهد کرد. این در حالی است که ولید معلم، وزیر خارجه سوریه عنوان قانون اساسی را عنوان حاکمیتی خواند و گفت: امکان ندارد به خارج اجازه دهیم آن را بازیچه قرار دهد. به همین علت تا امروز این کمیته تشکیل نشده و تنها با اراده دولت سوریه تشکیل خواهد شد.

    روسیه بر کنفرانس گفت وگوی ملی سوریه در سوچی در ماه ژانویه نظارت داشت که هیئت مذاکره کننده مخالفان سوریه این دور از نشست را تحریم کردند و نتیجه آن توافق بر سر تشکیل کمیته اجرای قانون اساسی به منظور کمک به حل سیاسی بحران این کشور تحت نظارت شرکت ملل بود. بعد از این نشست دی میستورا اعلام کرد که کمیته مذکور با عضویت نمایندگانی از دولت سوریه و مخالفان تشکیل خواهد شد.

    وزیر خارجه روسیه در دیدار با فرستاده شرکت ملل به سوریه اعلام کرد، غرب باید اجرای سناریوهای خود در سوریه را که علیه منافع مردم این کشور هست، متوقف کند. وی افزود،

    وزیر خارجه روسیه افزود: روسیه و شرکت ملل دلواپس هستند که ائتلاف مخالف دولت سوریه از آمریکا و هم پیمانانش بخواهد کارها نظامی خود را در سوریه ادامه دهند به همین علت ما از کسانی که بر گروه مخالفان نفوذ و تاثیر دارند استفاده می کنیم تا آنها را به سمت نتیجه های درست و منطقی سوق دهیم.

    ۱۴ آوریل آمریکا و متحدانش در تصویر العمل به حمله ادعایی دمشق با استفاده از مواد سمی به دوما پایگاه های وابسته به ارتش سوریه را با موشک نشانه قرار دادند و بعد از آن مسکو و دمشق اعلام کردند پدافند هوایی سوریه این حملات موشکی را رهگیری کرده و توانست بسیاری از موشک ها را سرنگون کند.

    حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/ تاکید دی‌میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه ، لاوروف

    دی میستورا هم در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: اولویت در حال حاضر در سوریه کم کردن تنش است و اوضاع کنونی این کشور خطری جهت امنیت و صلح جهانی است.

    فرستاده شرکت ملل به سوریه هم نسبت به ادامه کار کنفرانس گفت وگوی ملی سوریه در سوچی ابراز امیدواری کرد و گفت: با وجود آنکه مذاکرات آستانه بسیار مهم است ولی ما امیدواریم کنفرانس سوچی بتواند به کار خود ادامه دهد.

    فرستاده شرکت ملل به سوریه اعلام کرد: اولویت این شرکت ایجاد راه حلی نهایی جهت بحران سوریه است و ما نیاز داریم که تنش در این کشور کم کردن یابد.

    وی در کنفرانس مطبوعاتی با وزیر خارجه روسیه در مسکو گفت: کارها در روند مذاکرات آستانه و ژنو ادامه خواهد داشت و ما جهت حمایت از تلاش های کم کردن تنش در سوریه به مسکو آمده ایم و در حال حاضر خواهان کم کردن تنش سیاسی و نه فقط نظامی هستیم.

    دی میستورا همچنین از تحت فشار گذاشتن کارشناسان شرکت منع تسلیحات شیمیایی با نشانه انجام ماموریتشان در سریع ترین وقت ممکن بدون هیچ مداخله ای در دوما خبر داد.

    سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه نیز در دیدار با فرستاده شرکت ملل به سوریه تاکید کرد: حمله متجاوزانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه مانعی در مسیر بحران سوریه بود و این حملات زمانی شروع شد که حل این بحران در مسیر پیشرفت قرار داشت.

    شویگو تاکید کرد: به منظور برقراری ثبات در سوریه تلاش هایی صورت گرفته و در حال حاضر صحبت ها راجع به اجرای نتیجه های کنفرانس سوچی و نشست های آستانه می چرخد.

    لاوروف در عین حال تاکید کرد: کشورش با تلاش های بعضی در جهت ویرانی سوریه، تجزیه آن و باقی ماندن نیروهای خارجی در خاک این کشور مخالف است.

    وی در کنفرانس مطبوعاتی با همتای اتریشی خود در مسکو نیز گفت: این تلاش ها در چارچوب مهندسی ژئوپلتیک و مغایر با توافقنامه های بین المللی راجع به حل بحران سوریه است و باید این بحران براساس قطعنامه های شورای امنیت و از طریق روند سیاسی که خود سوری ها آن را هدایت می کنند، حل شود.

    لاوروف در پاسخ به ادعاهای واشنگتن مبنی بر اینکه دولت سوریه و روسیه جلوی ورود کارشناسان شرکت منع تسلیحات شیمیایی به محل حمله شیمیایی ادعایی در دوما سنگ اندازی می کنند، از طرف آمریکایی خواست درخصوص این ادعاها اسناد و مدارکی ارائه دهد.

    وی گفت: مسکو بارها درخصوص نمایشی بودن استفاده از سلاح شیمیایی در دوما، تصویرهای مربوط به آن و مذاکرات با شخصیت ها در این باره، اسناد خود را ارائه کرده است.

    لاوروف تصریح کرد: واشنگتن و پاریس کارشناسان خود را در قالب تیم شرکت منع تسلیحات شیمیایی به دوما نفرستادند و به جای آن با همکاری لندن، سوریه را نشانه قرار دادند. در نتیجه بر همه روشن است که چه کسی تلاش می کند تا مانع ورود کارشناسان این شرکت به دوما شود. حقیقت نباید پنهان شود.

    وزیر خارجه اتریش نیز تاکید کرد: بحران سوریه نباید از طریق راه حل نظامی بلکه باید از طریق سیاسی و با گفت وگو حل شود.

    وی بار دیگر بر پایبندی کشورش به حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد.

    رئیس دستگاه دیپلماسی اتریش راجع به امکان شدت یافتن اوضاع سوریه و منطقه در پی ادعاها مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی در دوما ابراز نگرانی و بر ضرورت پیگیری جدی این عنوان تاکید کرد.

    هماهنگی میان مسکو و برلین جهت حمایت از حل بحران سوریه براساس قطعنامه بین المللی ۲۲۵۴

    همچنین وزیر خارجه روسیه با هایکو ماس، همتای آلمانی خود در گفت وگوی تلفنی اوضاع سوریه و اوکراین و راه های حمایت از روند حل سیاسی این دو بحران را مورد بررسی قرار داد.

    وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: دو طرف در این گفت وگو اطراف پرونده های بین المللی از جمله هماهنگی میان مسکو و برلین جهت حمایت از حل بحران سوریه براساس قطعنامه بین المللی ۲۲۵۴ و با در نظر گرفتن نتیجه های مذاکرات آستانه و سوچی تبادل نظر کردند.

    طبق این بیانیه دو مقام مذکور در این گفت وگو کارها آتی نشست چهارجانبه نورماندی یعنی روسیه، اوکراین، فرانسه و آلمان در جهت اجرای توافقنامه های “مینسک” با نشانه حل بحران اوکراین را بررسی کردند.

    واژه های کلیدی: روسیه | سوریه | مذاکرات | وزارت خارجه | مذاکرات آستانه | استفان دی میستورا | اخبار بین الملل

    حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/ تاکید دی‌میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه ، لاوروف

    حمله غرب روند ژنو را هم نشانه گرفت/ تاکید دی‌میستورا بر ایجاد راه حل نهایی جهت سوریه ، لاوروف


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار